Communicatie

Alle communicatie over het reilen en zeilen in de groep vindt plaats via Social Schools. De groepsleerkracht zal u hiervoor aanmelden. Op Social Schools vindt u iedere vrijdag een weekverslag van de groep met foto's. U kunt hier de agenda en andere belangrijke documenten vinden én op Social Schools kunt u zich aanmelden voor de tienminutengesprekken als deze plaatsvinden. Ook vindt u hier de flessenpost met nieuwtjes vanuit de school.

Voor vragen kunt u ook op Social Schools terecht, maar bij de groepsleerkracht bent u uiteraard bij de deur/in de groep meer dan welkom. Het is dan wel handig om dit na schooltijd te doen, aangezien bij aanvang en onder schooltijd de aandacht echt voor de kinderen is. Even een snelle melding dat uw kind door bijvoorbeeld oma opgehaald wordt, is uiteraard wel mogelijk. Nog liever zien wij dit als bericht in Social Schools voor schooltijd. U kunt het uiteraard nogmaals benoemen bij de deur. Onder schooltijd lezen en beantwoorden wij geen berichten van Social Schools. Graag bij dringende mededelingen de school bellen, tel. 0182-530790.